zondag 11 maart 2012

Er is weer van alles te melden. Sinds de voorjaarsvakantie (24 februari) staat er werk van mij in het Bloemenschuurtje in Stellendam. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen. Ik ben er nog niet langs geweest om te kijken of er al iets verkocht is, maar binnenkort ga ik even polshoogte nemen. Het is wel leuk dat er een in de etalage staat.
Een tijdje geleden heb ik de Eva ( een christelijk vrouwenblad) een mailtje gestuurd over wat ik maak en hoe het is ontstaan. Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug dat ze foto's op afdrukkwaliteit wilden voor hun rubriek Inspiratie. Echt heel bijzonder en superleuk!
Op dit moment ben ik van alles aan het maken voor de de voorjaarsfair van 7 april a.s. op de peuter. Dus snel aan de slag!

1 opmerking:

  1. Hoi Astrid, gisteren kreeg ik de nieuwe Eva en ik sla het blad open: En daar staat jou verhaal!! Leuk !! En heel herkenbaar, creatief zijn is heerlijk en je hebt écht iets voor jezelf. Je maakt prachtige dingen, ga zo door!! Hopelijk spreken we elkaar binnenkort weer eens in het echt....groetjes, Margreet (PS: ik ben volger bij je geworden, als je op mijn foto klikt, zie je een link naar mijn blogje...)

    BeantwoordenVerwijderen