zaterdag 21 april 2012

Afgelopen weken zijn weer hectisch geweest. Na het mislukte aanpassen van mijn blog, werd ik de volgende dag geveld door een zware griep. Pas na een week was ik weer een beetje opgeknapt. Ondertussen zit de vrouwenbeurs er ook op en zijn we nu aan het bijkomen van alle drukte.
Op de beurs weer veel leuke gesprekken en reacties gehad. Ook was het leuk om met andere standhouders gezellig te kletsen en ideeen uit te wisselen.
De komende week worden er van mijn wanddecoraties foto's gemaakt door Anneke Grinwis. Ben benieuwd!
Deze week ook maar eens mijn huis op orde maken, want het is hier een beetje chaos.
Zoals jullie zien is mijn blogspot weer een beetje op orde, al lukt het me niet om het helemaal naar mijn zin te krijgen. Maar ja elke avond even uitproberen en dan wordt het vast wel weer leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten