zaterdag 19 mei 2012

We zijn weer een paar weken verder en er is weer van alles gebeurd.  In de maand maart met mijn brief van de maand in de Eva gestaan en in de maand april stond er in de inspiratierubriek een stukje met een foto van een wanddecoratie. Dit was heel leuk en ik heb er een aantal reacties op gehad.
Zoals jullie zien zijn de foto,s van Anneke Grinwis klaar en ze zijn heel mooi geworden. Ze geven heel goed weer wat ik maak en je ziet zo ook de meerder lagen erin! Ik wordt er helemaal blij van.
Vandaag was een drukke dag. Ik heb op de rommelmarkt van onze kerk gestaan en heb weer een aantal leuke dingen verkocht. Ook hele leuke reacties gehad en samen met Anja van de Griend, de vrouw van de dominee, zij maakt hele leuke zeepkettingen hebben we het heel gezellig gehad. Een deel van wat we verkocht hebben was voor de kerk. Ook bij de rest van de kraampjes was het gezellig druk. Ik ben benieuwd wat de opbrengst is.
Volgende sta ik misschien in Kamperland op de lentefair. Op de rommelmarkt van de Hervormde kerk hier in het dorp kwam ik de meneer van de speelgoed, waarmee ik ook op de winterfair stond weer tegen. Hij nodigde me uit voor de fair in Kamperland en ging gelijk voor me bellen. Leuk! Heb nu een mail gestuurd en hoop op een positieve reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten